hoe kun je langere wimpers krijgen?

heeft iemand tips hoe je wimpers langer kunnen worden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ben het mee eens met de gegeven antwoorden. Je kan trouwens wonderolie uitproberen, je kan zo'n flesje halen bij Etos. Bij mij heeft het goed geholpen mijn wimpers zijn er een beetje voller en langer van geworden en mijn wenkbrauwen zijn ervan gegroeid. Elke avond voor ik ging slapen deed ik wat wonderolie op een oud mascaraborsteltje en bracht het op mijn wimpers en wenkbrauwen aan. Je kan hiervoor ook gewoon een wattenstaafje gebruiken mocht je geen oud (proper gewassen) mascaraborsteltje hebben

Antwoorden (5)

Met een mascara waar door je wimpers langer lijken of nepwimpers. Je wimpers zelf kun je niet langer maken....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+, Ik zou kiezen voor wimperstukjes, dat ziet er natuurlijker uit, het is even oefenen, maar dan heb je ook wat.
http://beautydiscover.nl/aanbrengen-van-wimperswimperstukjes/
Je kunt kiezen voor een tijdelijke oplossing, wimper-extensions. Maar de lengte van je wimpers zelf is genetisch bepaald helaas....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jammer, dat is niet zo'n goed plan, funest voor je wimpers :(
http://followfashion.nl/zijn-wimperextensions-slecht-voor-je-wimpers/
Ik weet niet of het nog te koop is,maar je kunt bij de betere parfumeriewinkel of misschien dat Etos het ook heeft een flesje Angeldust kopen.
Dit lijkt op mini stukjes engelenhaar en hierdoor zien je wimpers er langer uit.

Eerst een laagje mascara opbrengen,dan met het borsteltje wat angeldust opbrengen en hierna nog een keer met mascara.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gebruik talkpoeder bij de mascara en kam er het uiterste puntjes van je wimpers mee, dan laten opdrogen en herhaal tot het gewenste resultaat
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er is een trucje dat wat tijd vergt maar wat de groei van je wimpers stimuleert.
Het is simpel, goedkoop, maar het kost wel wat tijd en geduld.
Koop cafeïne houdende oploskoffie. Kook water, vul een kopje half met kokend water en los er een lepeltje koffie in op. Vul de rest van het kopje met koud water. Je kunt het ook even af laten koelen. Check voor de zekerheid de temperatuur: eerder lauw/koud dan lauw/warm is het beste.
Neem een oude mascararoller, maak deze goed schoon met warm water en zeep, spoel hem goed af. Doop hem in het koffiewater en breng dit op je wimpers aan vanaf de aanzet (dus zo dicht mogelijk bij de huid).
Dit doe je elke avond voor het slapen gaan.
De cafeïne stimuleert de groei van je wimpers, en de conditie. Ze kunnen ook wat dikker worden.
Om je wimpers te sparen is het niet verstandig ze te stylen met een wimper kruller. Niet met een tang en dus ook niet met zo'n verwarmde kruller.
Koop een mascara met vitamine erin. Ga voor kwaliteit, terwijl je je wimpers wilt laten groeien.
Wanneer je mascara wilt verwijderen kies dan een zo zacht mogelijke methode. Hard wrijven en agressieve middelen zijn nooit goed. Zo spaar je je wimpers en heb je er lang plezier van.
Je kunt ook eens kijken of er een goede oog crème is met vitamine b. Dit ondersteund tegelijkertijd je huid.

Toegevoegd na 13 uur:
O,ja: Een oogbadje kan ook helpen. 1 x per week je ogen behandelen met Optrex verbeterd ook de conditie van wimpers.