Waar kan ik mij traditioneel turks laten scheren in de buurt van den haag?

Heb dit eens meegemaakt in turkije en voelde erg goed, wil voor mn bruiloft dit laten doen zodat alle gezichts haren weer netjes verzorgd zijn(scheren, oorhaar wenkbrouwen enz.) iemand een idee waar dit goed gedaan wordt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gewoon een Turkse kapper opzoeken. Die kan dat. Er zijn genoeg Turkse kappers in Den Haag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In Transvaal, de Schilderswijk of Stationsbuurt moet het wel lukken. Ben je zelf van Turkse afkomst of heb je contacten binnen de Turkse gemeenschap? Vraag het dan eens aan iemand, waarschijnlijk kunnen zij het je wel vertellen.

In de Hammam in de Rubensstraat zit ook een kapper. Ik weet niet of ze daar dames, heren of allebei helpen. Je zou eens kunnen informeren. Info is vast wel te vinden op www.hammam.nl.

Enne... een fijne bruiloft!