worden mijn rode plukken oranje?

Ik heb dus mijn haar ongeveer 7 maanden terug rood geverfd. En natuurlijk was ik het al snel zat, dus heb ik 2 keer blonde highlights laten zetten bij de kapper. De bovenkant van mijn haar is nu zo goed als licht. Alleen aan de onderkant zijn er nog een paar plukken rood (niet helder rood) om een lamg verhaal kort te maken; Ik wil mijn haar blond verven, maar worden die rode plukken dan niet oranje? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja , als je het denkt te kunnen verven, ja als je het blondeert en op die rode plekken het niet langer laat zitten of niet eerst voor blondeert . Dus die rode plukken eerst blonderen tot ze in de buurt kommen van het andere haar ja evt eerst goed wit laten worden met blondeer dan er de gewenste kleur over heen. Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De kans is inderdaad erg groot dat het oranje wordt. Je kunt het haar ook eerst laten bleken (is niet erg goed voor je haar) en daarna verven. De kans is dan veel groter dat het gewoon mooi blond wordt. Of je moet meerdere keren blonderen, maar doe dat niet te snel achter elkaar want dan heeft je haar geen tijd om te kunnen herstellen en beschadigd je haar alleen maar. Als je voor het laatste kiest zou ik je aanraden om een goede soort verf te nemen (is misschien wat duurder, maar pakt ook beter uit).
Als je toch nog twijfelt kan een kapperszaak bij je in de buurt jou ook alle informatie geven.