bestaat er een site waar je kapsels kan uitproberen?

door middel van bvb een foto uploaden, zodat je kan zien hoe een bepaalt kapsel je staat.?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Haar
9.8K

Het beste antwoord

Bij Styletoday kun je een hele nieuwe look uitproberen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

http://www.kapperssite.nl/

hier zoek je een gelijkend type uit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog 1 voor de verzameling.

http://www.virtueelkapsel.com/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via onderstaande link kun je niet alleen kapsels uitproberen, maar ook brillen en make-up(kleuren). Je upload je foto en dan is er een soort menu waar je van alles kunt uitproberen.

het is alleen wel in het engels!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn tegenwoordig heel veel kappers die een methode hebben dat ze je andere kapsels via de pc op kunnen"plakken"het lijkt net echt en het zijn er niet tientallen hoor,jouw voorkeur en natuurlijk de inbreng van de kapper zorgen er al voor dat er veel kapsels afvallen...erg handig en super leuk