Crème spoeling of Conditioner komt op het zelfde neer! Je gebruikt het onder de douche als je je haar hebt gewassen met Shampoo. Het zorgt ervoor dat je je haar makkelijker kan kammen/borstelen. Vaak heb je een Shampoo en Conditioner in de zelfde lijn. Dat betekent dus dat ze elkaar aanvullen. Als je een Shampoo en Conditioner hebt voor glans zorgen ze er dus allebei voor dat je haar gaat glanzen.

Je hebt ook een Deep conditioner en Leave in Conditoner! Een Deep conditioner gebruik je ook onder de douche. Dit werkt ongeveer het zelfde als een haarmasker. Een leave in conditioner gebruik je na het douche. Je spoelt het dus niet uit!

Het komt eigenlijk allemaal wel op het zelfde neer: Zachter haar dat je makkelijker kan doorkammen :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, klopt, wordt allebei gebruikt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
We hebben het allebei mis:
http://vedettblond.blogspot.nl/2012/06/wat-is-het-verschil-tussen-conditioner.html