Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Nivea (uit de blauwe pot) giftig?

Ik smeer af en toe wat Nivea uit de blauwe pot op mijn lippen. Ik vraag me nu echter af of dit giftig kan zijn als ik het dan via mijn mond (bv door te likken) binnen krijg.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee. Nivea creme is bedoeld voor je gehele lichaam. Zolang je een pot niet leeglepelt zal er heus niks gebeuren. Nivea creme is dus niet giftig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee. Nivea is niet giftig. Maar er zitten wel geurstoffen in. Ook niet schadelijk maar mogelijk hinderlijk. Ik zou gewone lippenbalm gebruiken. Dit werkt ook beter dan Nivea. Het merk maakt niet zoveel uit. Een huismerk voldoet. Vaak krijg je ze in een verpakking van twee. Een voor in de tas en een voor op het nachtkastje. Bijvoorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet geheel mee eens. In veel lippenbalms zit paraffine, daar raak je gigantisch snel verslaafd aan. Geloof me, ik gebruik nu 2-5 per dag Purol en kan geen dag zonder.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding