ik ben 16 jaar en heb zwarte haren op mijn neus hoe kan ik deze weg doen scheren helpt niet ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Scheren zorgt voor stoppels moet je niet doen. Epileren/harsen zal de enigste optie zijn om ze weg te halen. Minder laten opvallen kan met haarontkleuring.

Antwoorden (2)

Dat heb ik ook en ik scheer het weg met de Philishave. Dat helpt echt maar je moet het wel regelmatig doen net zoals je normale baardgroei.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bezoek eens een ondharings studio
en vraag om raat