Is er een trucje/tip om wel vloeibare make/up te dragen zonder dat dit afgeeft op de kraag van een witte blouse?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

je kan een primer gebruiken dat zorgt ervoor dat je makeup goed blijft zitten en minder goed afgeeft of een settingpray het zoals haarspray maar voor je gezicht, ze zijn verkrijgbaar in de drogisterij of in het Kruidvat :)

grtjes lisa.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je ik ga het zeker proberen