Ik heb een flesje wish chopard parfum. Deze was mooi blauw en nu is hij ineens donker geel uitgeslagen. Hoe komt dit? Kan ik deze nog wel gebruiken?

Het flesje is een keer gevallen dus er zit een barst in.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (2)

Een parfum is meestal ongeveer 2 jaar houdbaar. Daarna verandert de geur omdat bepaalde elementen vervliegen. Het kan gaan stinken en verkleuren. Dan geeft het ook vlekken, en kan je het niet meer gebruiken. Als het flesje gebarsten is , zal de houdbaarheids termijn korter worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als hij in de zo'n heeft gestaan kan het ook hierdoor komen