Een verstevigende crème gebruiken of, naar gelang hoe ernstig het is, plastische chirurgie.
Je huid rekt uit bij aankomen maar rekt bijna niet terug bij afvallen. Daardoor houd je 'huid over'. Als dat minimaal is kan je dat wel wat oplossen met crèmes. Als je vele tientallen kilo's bent afgevallen kan je er mee leren leven of het wegsnijden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eventueel advies wat voor crème en welk merk?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nivea Silhouette, groene tube (verkopen ze in een doosje) het is niet zo dat je huid er helemaal strak van zal worden, maar helpt bij mij erg goed.
http://www.femail.com.au/graphics/nivea_silhouette.jpg
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel voor dit advies! Er is zo verschrikkelijk veel te koop op dit gebied, en ik hoopte op een reactie als deze, iemand die er zelf ervaring mee heeft. Ik ga hem vandaag kopen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou, ja, ik weet niet hoe het er bij jou uitziet... En ook de andere adviezen zijn goed. Laat je over de crème goed adviseren bij de drogist. Wellicht hebben ze iets dat beter op jou van toepassing is. Want dat is voor mij natuurlijk niet echt te beoordelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inspirerend antwoord, daar ge aik eens een vraag over stellen ;-)
Spieren ontwikkelen door intensief te trainen in de sportschool. Vergt veel inzet en doorzettingsvermogen. Maar het kan. Laat je goed begeleiden ook voor wat betreft je voeding.