Wat moet je allemaal meenemen naar de zonnebankstudio?

Ik merk van mezelf dat ik een witte huid hebt en ik zou graag daar wat verandering in willen brengen met wat zonnebanken en om wat vaker naar het strand te gaan. Maar ik heb dus nog nooit gezonnebankt. En mijn vraag is dus:

Wat moet ik meenemen?
-Moet ik daar in me zwembroek liggen?
-Moet ik daar in me onderbroek liggen?
-Moet ik zonnebrand op?
-Moet ik een handdoek meenemen?
-Moet ik me borst scheren?

En ga zo maar verder... wat moet ik dus allemaal mee nemen naar de zonnestudio (om te gaan zonnebanken) ?

Dankjewel!

Toegevoegd na 1 minuut:
En ik heb inderdaad al mijn huidtype opgezocht voor het geval dat mensen zich zorgen maken dat ik wel goed voorbereid ben!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
13.2K

Het beste antwoord

Informeer eerst eens bij de studio, bij de meeste hoef je niets mee te nemen. Behalve een zwembroek als je die aan wilt tijdens het zonnen. Verder kan het dat je een handdoek nodig hebt, om je af te drogen na het douchen, een brilletje voor onder de zonnebank, zeer belangrijk om je ogen te beschermen, een creme of milk om je huid te verzorgen na het zonnen en of een kam. Als je langer haar hebt, kan het ook handig zijn om een haarnetje of haarband mee te nemen, om het haar uit je gezicht te houden. Maar bij de meeste studio's is dat allemaal aanwezig en hoef je dus niets mee te nemen. Eerst dus even informeren, voordat je spullen aanschaft, of een tas volstouwt met dingen, die je helemaal niet nodig blijkt te hebben.
Laat je adviseren over de tijd die je in moet (laten) stellen en hou je aan dat advies.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In ieder geval je zelf...
Je kan of poedelnaakt of met ondergoed zonnebanken .
Een snelbruinings/zonnebrandcreme kan je gaan gebruiken..
Als je veel behaard bent op je borst en wilt het weghalen, let op dat dat stukje huid veel gevoeliger is dan de rest...

En lekker bruinen maar...
Wel met mate :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zonnebrandcreme voor onder de zonnebank dat vind ik een slecht advies, er bestaan speciale cremes voor gebruik onder de zonnebank, daar zitten geen beschermingsfactoren in, maar zij verzorgen de huid en er zijn er ook die het pigment naar boven halen en daardoor het bruinen of verbranden versnellen. Om niet te verbranden onder de zonnebank, stel je de tijd in, je begint kort en verlengt die tijd naar mate je vaker gaat. Laat die bruinversnellende middelen achterwege, totdat je een beetje kleur hebt en vraag eerst bij de studio of je ze sowieso mag gebruiken. Niet iedere zonnestudio zit op een vettige waas op de bank te wachten, er zijn er die gebruik van deze middelen niet toestaan. Je kunt beter iets meenemen om je huid te verzorgen, na het gebruik van de zonnebank en de douche.
Wij verhuren oa een zonnebank en de mensen hoeven bij ons niets mee te brengen.
brilletjes, creme,ed is hier aanwezig. Normaal gesproken lig je bloot onder de zonnebank om streeploos bruin te worden, je moet wel heel zwaar behaard zijn om daardoor niet bruin te worden. Na een zonnebank ga je niet direct douchen maar laat het even een half uurtje nawerken dus je gaat normaal gesproken thuis douchen.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.zonnestudiomarisol.nl/wetenswaardigheden.htm#16
Douchen kun je rustig direct na de zonnebank, je wast het bruin er niet af en nawerken is zinloos.