Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Australian Gold, welke moet ik kiezen?

Ik wil heel graag het merk Australian Gold proberen want ik wil sneller bruin worden in de zon. Vooral mijn gezicht en handen blijven veel witter dan de rest van mijn lichaam... Heeft iemand ervaring en tips met Australian Gold? Mijn huid is best wel licht maar ik word wel altijd bruin na enige tijd.... Groetjes Iris

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Die op het eerste plaatje is zonnebrand, met factor 6. Als je voor het eerst in de zon gaat zou ik nog een iets hogere factor pakken. De Intensifier is geen zonnebrand, maar een soort olie. Deze heb ik zelf ook en werkt goed, ik zou hem alleen niet aanraden als je nog niet iets gebruind bent. Ook zou ik deze alleen voor thuis gebruiken, hij is enorm vet (is echt een olie, dus niet teveel van gebruiken!) dus plakt ook wat meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord. Ik ga een hogere factor bestellen en het eens uitproberen. x

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding