Ik (16) heb een enorme groef op mijn voorhoofd, hoe raak ik ervan af?

Ik schaam me zo op school...

Toegevoegd na 2 minuten:
Loopt horizontaal over m'n hele voorhoofd.
Denk dat het komt door het geregeld optrekken van mijn wenkbrauwen :(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Normaal heb ik krullen en komt het iets langer, maar ik zie mezelf liever met kort haar...
Poet
10 jaar geleden
Misschien een beetje botox eronder?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Slecht idee, ik ga geen plastische chirurgie doen, hoor!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom niet, zo raar is dat niet plastische chirurgie!! Alleen botox, als dan het probleem verholpen is. Denk er eens over.
Schaam je er niet voor er gaan 10000de mensen per jaar naar de pc voor grote en kleine dingen. Sommige dingen kunnen allen plastische chirurgen doen die wel
Medisch noodzakelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
probeer het anders met de huisarts, die heeft er wat meer verstand van, dan kun je via hem miss een afspraak maken bij de PC om te kijken wat de mogelijkheiden zijn

Het beste antwoord

Je zou het kunnen botoxen, maar of je daar een mooi resultaat van krijgt?
Verder denk ik niet dat het van teveel fronsen is, kijk eens naar de rest van de familie. Hebben die het ook in meerdere of mindere mate? dan zit het ergens in de genen.
Schamen hoef je jezelf er niet voor, je hebt het vast niet opgedaan door slecht te leven, maar ja dat het moeilijk is op jouw leeftijd kan ik me indenken
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn vader heeft best wat rimpels, maar die is er 47... Ik ga geen plastische chirurgie doen, ben ik uit principe tegen.
Bestaan er geen specifieke zalfjes ofzo?
anneliez
10 jaar geleden
Nee helaas, heb je al oude foto's van je vader bekeken?

Andere antwoorden (1)

De enige manier om van diepe rimpels af te komen is te behandelen met botox of een vorm van plastische chirurgie. Er is dus geen zalfje of pilletje voor.