Hoe krijg ik een groene tint uit mijn haar?

ik heb 3 weken geleden lowlights laten zetten bij de kapper op mijn blonde haar. ik was niet bij met het resultaat ( te donker) dus heb ik het 1 week gewassen met head & shoulders (dan vervaagt de verf sneller) en de week daarna heb ik het gewassen met shampoo voor blond haar van john frieda. daar heb ik een groene tint van over gehouden. hoe krijg ik die groene tint uit mijn haar? en hoe krijg ik mijn lowlight lichter?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (2)

Door tomatenketchup in je haar te smeren en dat na een minuut of 5 uit te spoelen, krijg je het groen eruit. Je low lights krijg je alleen lichter door het weer te blonderen.

Toegevoegd na 1 uur:
De manier waarop je de Head & Shoulders hebt gebruikt was niet goed, je moet de Head & Shoulders aanbrengen op droog haar, dat een half uurtje laten inwerken en dan uitspoelen. Dit geeft een veel beter resultaat dan alleen even wassen.
Je kunt de kleur ook verwijderen met Delor color remover, dit is veilig voor je haar, maar haalt de kleurspoeling er helemaal uit, zodat je niets meer van je lowlights ziet. Dat is beter dan blonderen. Dit is te koop bij de drogisterij.
Succes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat zal ik proberen. Dat blonderen vind ik geen heel goed idee.. maar alsnog bedankt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Succes. Lees de andere tip ook even.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt voor de tips ik ga het zeker proberen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Succes. Als je wil weten hoe Delor color remover werkt lees dan dit:
http://www.haarcentrum.nl/delor-sos-colour-remover-dark-colours-haarkleuring-verwijderen/
Dit gaat over de Delor color remover voor donker haar, maar de remover voor licht haar werkt hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt, je bent een topper!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan, zo'n compliment heb ik vandaag nog niet gehad :)
Inderdaad warmte in je haar brengen door er ketchup in te smeren. Al ben ik het niet eens met crea. Crea geeft aan 5 minuten, maar dat is absoluut te kort. Het beste is om de ketchup een half uur tot 1 uur in je haar te laten zitten met aluminiumfolie om je haar. Zo krijgt de ketchup de kans om de groene waas uit je haar te halen.

Er zijn verschillende manieren om je haar lichter te krijgen. Je kan het weer gaan blonderen, maar ik heb zelf ook wel eens een blondspray van Schwarzkop gebruikt. Dit spray je dan op nat haar en laat je opdrogen. Je haar wordt hierdoor 1 tot 2 tinten lichter. Dus ik weet niet hoe licht je het wil maken? Als dat maar een paar tinten is, dan is de blondspray perfect. Dit kan je bij de betere drogist kopen. Ik heb een link toegevoegd van welke ik zelf al eens heb gebruikt. Oh btw, het is ook perfect voor als je donkere uitgroei hebt!

Sterkte ermee, erg vervelend!

Toegevoegd na 9 minuten:
"Warmte" moet 'warme tint' zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is mijn ketchup fles met gebroken dop toch nog ergens goed voor.. of werkt dit niet bij permanente verf? vervaagd het dan ook? Mijn haar is nu bruin met een roodachtige tint, echt lelijk. Ik zou het graag weer mijn eigen haarkleur willen hebben (donker blond) Hoe?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heel erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik wil de spray wel gebruiken, maar ik ben bang dat het dan juist nog groener wordt?!