Hoe breng ik valse wimpers aan?

Met Carnaval ga ik als Drag Queen.
En ik ben nu al aan het oefenen.
Dat is maar goed ook, want de nepwimpers willen maar niet lukken!

Er is van alles over te lezen op Internet, ook hoe je ze aanbrengt, maar het wil mij gwn niet lukken!

Eer ze er op zitten, zitten ze scheef, en zit er overal op me ooglid plakkende lijm en lijn in me oog.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
ik denk dat je te veel lijm gebruikt

Het beste antwoord

Zorg dat ze schoon zijn, je ogen moeten ook schoon en vetvrij zijn. Doe wat lijm op de wimper. Zet de wimper eerst met een pincet in het midden van je ooglid, tegen je wimper aan vast (niet op de wimperharen plakken), dan zet je ze met een pincet voorzichtig naar de buitenkant richting ooghoek vast. Met het pincet duw je ze wat vaster. Pas op met de scherpe punten van het pincet.
Succes.

Toegevoegd na 6 minuten:
Breng de lijm dun aan, strijk er eventueel even met een kwastje overheen, om het beter te verdelen.