Kunnen adertjes in je benen weer weg gaan?

Ik heb sinds een paar jaar kleine adertjes in mijn kuiten. Kunnen deze op een of andere manier weer weggegaan? Sporten/crèmes/oefeningen etc?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Iedereen heeft adertjes in zijn en haar lichaam. Die dienen om je ledematen van bloed te voorzien. Het is dus onmogelijk om die vanzelf weg te laten gaan.

Antwoorden (1)

Dit zijn bezemrijsvaatjes, vraag je huisarts een verwijzing naar een huidarts (dermatoloog), deze kan ze verwijderen door kleine injecties in de adertjes te spuiten, dit is zo gebeurd en dan ben je ervan af.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
In de folder staat dat die voornamelijk in de dijen van vrouwen voorkomen. Vraagsteller heeft ze in haar kuiten. Zouden het dan wel "bezemrijsvaatjes" zijn? (P.s. de spellingcorrector kent dat woord niet en ik had er ook nog nooit van gehoord).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het geleerd bij mijn opleiding schoonheidsspecialiste, jaren geleden. het komt over het hele been voor. Het is te vergelijken met berkenrijs wat uiterlijk betreft, alleen zijn berkenrijs meer kluwen. De behandeling van berkenrijs wordt gedaan met laser.