In Helmond is geen winkel voor kappersbenodigdheden, voor zover ik kan vinden. Maar in de regio zit wel een groothandel voor kappersbenodigdheden die ook aan particulieren verkoopt. De naam van de groothandel is Hairmix en is gevestigd in Eindhoven en diverse plaatsen in Brabant. Ze verkopen ook producten van het merk Keune. Succes!

Toegevoegd na 4 minuten:
O ja, sommige kappers zijn ook bereid om tubes haarkleuring te verkopen aan klanten. Haarsalon Mariska aan de Haagbeemd en Kappers Totaal aan de Trompstraat (beiden in Helmond) werken met Keune haarkleuring. Vraag hen er eens naar!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goed advies, +.

Andere antwoorden (1)

Ik geloof dat je dat gewoon bij de kapper kunt krijgen