waar kan je in Vlaanderen je rug nog laten reinigen in een schoonheidssalon?

Ik heb een vette huid, vooral op mijn rug. Vroeger liet ik geregeld mijn rug reinigen (mee-eters verwijderen, scrubben, masker...) in aanloop van de zomer.
Nu vind ik enkel nog "reinigen gelaat" als ik op zoek ga naar reinigingsbehandelingen. Voor de rug is er wel een peeling, massage etc... maar dus geen dieptereiniging zoals ik vroeger had. Tenzij dit onder een andere naam staat.
Peeling heb ik al laten doen, maar dan duwt men de mee-eters niet uit, en zo blijft het natuurlijk onsierlijk.
Is er nog ergens een schoonheidsinstituut die dit aanbiedt?

Het beste antwoord

Ik denk dat als je contact opneemt met een willekeurige salon, je gewoon een afspraak kunt maken voor een dieptereiniging van je rug. Dat het niet standaard op de prijslijst staat snap ik maar een beetje schoonheidsspecialiste beperkt haar behandelingen niet alleen tot het gelaat. De prijs zal waarschijnlijk afhangen van de tijd die deze behandeling in beslag neemt.