Hoe krijg ik mijn haar mooi wit?

Ik heb grijs haar, wit boven op maar donker bruin in de onderste laag. Nu wil ik zo graag mijn haar helemaal wit hebben en ik heb gelezen dat je dit uiteraard moet doen bij een goeie kapper. Moet je dit bijhouden en komt je donkere haar dan weer terug zoals normaal de uitgroei is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk lukt dit een kapper wel, deze moet je haar hiervoor volledig ontkleuren. Dit is wel schadelijk voor je haar en zal niet zo mooi worden als je van nature witte haar. Uiteraard kleurt het haar dat nog groeit niet mee en zal dus donker uitgroeien, wat weer bijgewerkt zal moeten worden. Dit wordt steeds minder omdat je haar hoe ouder je wordt, minder pigment bevat. Alleen de donkere haren zullen niet wit uitgroeien. Als het vanaf de wortel wit is en bij de punten donker, dan zal je op den duur, na een aantal knipbeurten totaal wit haar hebben.