Mag ik onder de zonnebank met (afgedekte) brandwonden?

Ik vroeg me af of ik onder de zonnebank mag met brandwonden die ik af heb gedekt met pleisters.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.4K
Ritsuka
10 jaar geleden
Wacht in elk geval tot je volledig genezen bent
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je super snelle reactie! De pleisters houden de straling dus niet voldoende tegen?
Ritsuka
10 jaar geleden
Geen idee, ik zou het risico niet nemen

Het beste antwoord

Nee, de brandwond is blijkbaar nog open dus ondanks dat je het afdekt zou ik het niet doen en dat zullen ze jou daar ook gaan afraden! Het is toch warmte die erbij komt, het gaat niet persee om de stralingen. En de kans dat het daarna pijn gaat doen is denk ik wel groot hoor. Wacht even tot ze netjes dicht zijn gegaan. Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de reactie! De brandwonden zijn wel al dicht, maar de huid is nog roze en teer. Dan wacht ik toch nog maar even haha. Nogmaals bedankt!