Nee, normaal verlies je ongeveer 100 haren per dag, die als de haarzakjes gezond zijn gewoon weer aangevuld worden. Als je kaal wordt betekent dat meestal dat het erfelijk bepaald is (sommige mannen worden vroeg kaal, anderen nooit) Maar de haarmiddeltjes die aangeboden worden zorgen meestal beter voor de producent/ verkoper dan voor de klant
10 jaar geleden
Het enige middel dat echt schijnt te werken is Minoxidil.
Je kan het via de huisarts krijgen maar je kan het ook kopen bij apotheek en drogisterijen of bestellen(bijv bij Bol)