Hoe krijg je geen vloeibare eyeliner op je wimpers bij het aanbrengen?

Ik hou van vloeibare eyeliner omdat dat bij mij beter blijft zitten dan potlood maar ik krijg altijd eyeliner op mijn wimpers bij het aanbrengen. Vaak is het al half opgedroogd als ik mijn mascara aanbreng en die gaat dan klonteren. Ik heb al wattenstaafjes geprobeerd en stifteyeliner maar die droogt zo snel uit. Hoe doen jullie dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat lukt alleen als je een hele vaste hand hebt en een heel dun kwastje en hele goede ogen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Andere eyeliner proberen ik heb nooit problemen met rimmel of collistar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm ik heb al verschillende geprobeerd en ben ook redelijk ervaren maar moet altijd met mijn vingers de eyeliner uit mijn wimpers plukken. het kwastje komt altijd tegen mijn wimpers aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vreemd. Nooit last van.

Antwoorden (1)

Je kan (als ie te hard is) het altijd even onder de kraan houden....
Is ie te zacht.... Niks tegen te doen breng em terug naar de winkel...
P.s. Bij de Hema hebben ze hele fijne eyeliner (en goedkoop)