Helpt kokosolie tegen dun wordend haar?

ik had een bos vol krullen, maar mijn haar is ineens erg dun geworden, wat is een oplossing hiervoor, ik heb gehoord dat kokosolie helpt, klopt dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Is je voeding wel goed?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe oud ben je? Na mate je ouder wordt, wordt je haar dunner, dat is niet te verhelpen, ook niet met kokosolie.

Antwoorden (2)

Ik betwijfel het, omdat olie nogal vettig is en vet haar wordt juist zwaar en gaat hangen (in plaats van dat het luchtig wordt). Wie weet zitten er wel voedende bestanddelen in de olie waardoor je haar weer dikker wordt, maar dat weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Koop een flesje castor olie bij de tuinen. voor je gaat slapen je haar insmeren en goed in je hoofdhuid inmasseren. volgende dag met shampoo wassen . zoek het maar is op op internet. Hoop dat je er baat bij hebt.