Met welke shampoos kun je haargel uit je haar wassen?

ik wil voor kort haar, en er dus gel in doen.

Heb van mezelf dik haar (moet altijd flink uitgedund worden!!) en ben het lange haar een beetje zat.

Echter is mijn eerdere ervaring dat ik de haargel (ik gebruikte TAFT Wetlook Gel, een hele sterke) niet uit mn haar krijg gewassen met m'n milde shampoo van Andrélon (iedere dag shampoo)

Dan blijft er voor het gevoel zo'n plakkerig laagje op het haar achter en voelt het dus niet echt schoon.

Nu wil ik overgaan op 'gewone' gel, dus geen wetlook, maar gewoon voor de fixatie.

Ik vraag me nu af welke shampoo ik moet gebruiken. (bijv. een goedkope van de kruidvat)

Weet jij het antwoord?

/2500

Kam je haar uit voordat je het gaat wassen, dan ben je al veel gel kwijt, vervolgens kun je het met een milde shampoo wassen (eigen merk), laat de shampoo een paar minuten intrekken en spoel het dan uit. Shampoo heeft tijd nodig om het vet en vuil op te lossen en op te nemen, waarschijnlijk geef jij je shampoo die tijd niet. Voelt je haar na het wassen nog niet schoon aan, dan kun je nog een keer wassen. Geen shampoo tegen vet haar gaan gebruiken, dit haalt vocht en talg uit je haar, wat je haar nodig heeft om er gezond uit te zien.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100