Wat doen als je hoofd niet bruin wil worden?

Hey! Ik ben net terug van vakantie. ik ben super bruin geworden, behalve mijn hoofd niet. Ik krijg vaak te horen dat ik een bruin lichaam hebt. Alleen mijn hoofd wil écht niet bruin worden. Hij is wel een beetje verkleurd maar niet echt bruin. Hoe komt dit? Wat kan ik er tegen doen op een natuurlijke manier? Geen zelfbruiner enz. Graag tips!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar kun je niets aan veranderen, dan zitten er in je gezicht minder pigmentcellen, dan op je lichaam.

Antwoorden (2)

Op bepaalde delen heb je wel harde huid en zachte huid. Net zoals mijn onderbenen niet bruin wilde worden... Het harde huid, wil niet goed bruin worden, omdat dat gedeelte meer beschermd tegen bepaalde dingen. Maar, inpricipe is het huid van je gezicht, niet hard. Een zelfbruiner kun je gebruiken voor wat meer kleur in je gezicht. Een zelfbruiner is geen foundation.. Want zelfbruiner word op je huid wel 3 keer zo donkerder als foundation. Bovendien, blijft het er een tijd opzitten. Het is gewoon te koop bij de kruitvat of etos. Mischien dit wat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kunt zelfbruiner kopen bij da ah etos kruidvat enzoo
maar let op sommige werken en sommige niet dus koop alleen een zelfbruiner waarvan je weet dat die goed is

Toegevoegd na 30 seconden:
doedoei