Hoe lang blijft haargel houdbaar?

Ik heb thuis potjes en tubes haargel staan die ik al jaren niet meer gebruik,
maar nou wil ik weten hoe lang haargel houdbaar blijft.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.2K

Antwoorden (3)

Op het tubetje of potjes staat er normaal altijd een potje aangeduid maar daarin een cijfer en de m. dat staan voor bv 12m. denk dat dat maar 12 maand goed blijft
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt eraan of de gel al geopend is of niet. Maar je kunt het altijd proberen, je haar zal er niet paars van worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Na opening zal het zo'n 36 maanden houdbaar zijn, wel zullen de randen van de tube of pot harde gel bevatten. Gel hard uit als het te lang bewaard wordt, je kunt dus zien of voelen of je gel nog bruikbaar is.