Nee het groeit niet langzamer doordat je het vast hebt.
het is alleen niet goed als je bijv. je elastiekje te strak hebt zitten.
zo voorkom je dat je haar afbreekt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, je haar groeit daar niet langzamer door, je haar groeit van binnenuit, wel is het zo dat door zonlicht je haar sneller groeit en door de staart of het knotje er te weinig zonlicht op je haar komt, waardoor het dan wel langzamer kan groeien, dan als je het gewoon los had gehad.