goeiemiddag is het merk australiangold zonnebrandcreme ook voor jongens geschikt ?

en wat betekend met bronzer of zonder bronzer wat houdt het bronzer in mvg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Jahoor en bronzing betekent dat je extra mooi bruin word
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt kiezen uit gewone SPF zonnebrandcrèmes of uit zonnebrandcrèmes met bronzer. Deze laatste bevat ingrediënten, die ervoor zorgen, dat je huid direct al een mooi bruin kleurtje krijgt en het bruiningsproces tijdens het zonnen stimuleert.
Beiden zijn geschikt voor jongens en meisjes, zorg wel bij kleine en kinderen die nog niet gebruind zijn voor een hoge factor.

Toegevoegd na 12 minuten:
Zonnebrandmiddelen die zelfbruiners bevatten zijn niet geschikt voor kleine kinderen, die kunnen flink wat huidirritatie opleveren. Kies voor een kind jonger dan 12 altijd een speciaal product voor kids, die kun je dan eventueel ook voor het hele gezin gebruiken.