Kan ik Odorex spray gebruiken op andere plekken waar ik veel zweet i.p.v alleen onder de oksels?

Ik heb odorex spray dat bedoelt is voor onder de oksels, maar kan ik het ook op andere plekken van me lichaam gebruiken zoals me rug ofzo? En als je odorex gebruikt onder je oksels ga je dan niet meer zweten op andere plekken?

Toegevoegd na 15 minuten:
En betekent het als je Orodex gebruikt dat je helemaal niet meer zweet op die plek of dat er nog wel een klein beetje zweet kan komen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke Odorex spray heb je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou ik niet doen. Das echt rotzooi wat je daar hebt!

Antwoorden (1)

Ja, je kunt zowel anti-transperant, als deodorant op bijna heel je lichaam gebruiken, alleen het gezicht is af te raden en je lichaamsopeningen. Je gaat van beiden niet meer zweten op andere plaatsen, omdat zweten afhankelijk is van het aantal zweetkliertjes op een plek. Zorg wel dat je voldoende afstand houdt met je bus, ongeveer 20 cm en test ook even of je er niet overgevoelig op reageert.

Toegevoegd na 35 minuten:
Nee, een deodorant zorgt ervoor dat je niet naar zweet gaat ruiken,
een antiperspirant verminderd de zweetproductie, of stopt het helemaal.
Houdt er wel rekening mee, dat zweten een functie heeft, het is een koelingselement in ons lichaam en het is daarom niet verstandig de antiperspirant dagelijks te gebruiken. Op den duur kun je dan last van je zweetklieren krijgen. Ze kunnen gaan ontsteken.