Tips voor sterke haarelastieken?

Ik heb erg dik haar. Daarom (?) breek ik meerdere haarelastiekjes per week. Of ze nu met of zonder metaaltje zijn, dik of dun, ze breken. Heeft iemand een tip? Weet iemand een haarelastiek die niet zo snel breekt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik had daar ook last van, tot ik van de kapper een elastiekje kreeg, met 2 haakjes om het vast te maken. Dit gaat wel goed, omdat je het elastiekje niet zover meer hoeft op te rekken om het om je staart te krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
De link verwijst niet door. Bedoel je deze?: http://www.kapperskorting.com/c/Aanverwante_artikelen/Haarspelden_Elastiekjes/1006/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, bedankt Amadea.