andere mogelijkheden dan een tattoo?

Zijn er nog andere mogelijkheden om iets op je huid te maken (pols) dan een tattoo?
Wat wel lang blijft

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (7)

een henna tattoo, dat is een tattoo die erg uitziet als een echte tattoo, alleen blijft hij maar 6 weken, en als je hem echt zat bent kan je hem er volledig afhalen met een washandje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
In elk zuidelijk vakantieland kan je ze laten maken. Maar pas op, het is mogelijk dat je er allergisch voor bent. Gerard Joling werd er ziek door, en dat gebeurt bij meer mensen: http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=2901
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt. Ik ben er zelf ook allergisch voor, zodra er hele kleine bultjes komen meteen verwijderen! Anders komt er een blijvend litteken ( bij mij niet door het er meteen af te halen) een andere optie is dan jagua gel ook wel huito. Dat is van een andere plant en zonder PDD dus dat kan wel gebruikt worden als je allergisch bent :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan het ook gewoon kopen, me zus heeft het voor mij een keer gedaan bij mij.
Amadea
10 jaar geleden
Als plakplaatje bedoel je dan vermoedelijk, OneWay?
Je kan henna nemen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een beter optie is dan misschien een airbruhs tattoo met daarvoor bestemde inkt
deze blijft een dag of 6 zitten
http://www.airbrushwinkel.nl/index.php?item=tattoo-inkt-zwart&action=article&group_id=10000011&aid=131&lang=NL
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tegenwoordig maken ze kleding met een gaatje in een vorm, en hiermee kun je in de zon gaan liggen. De zon schijnt door de vorm, en komt op je huid te staan.
Je kan die kleding bestellen met je eigen vorm, maar ze zijn er all pre-made met hartjes. (Zie bron)
Je zou ook gewoon uit papier kunnen knippen... Maar dan word het er om heen ook bruin... Tja... Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat vind ik best wel apart.
Je kan een tattoo stempelen.
Ik stempel wel eens kattenpootjes rond mijn pols of enkel.
Je moet natuurlijk niet gaan schrobben, maar een dag of drie blijven ze toch wel mooi.

http://www.ladotcosmetics.com/
Rieneke1
10 jaar geleden
Als je iets wil dat LANG blijft zit je toch vast aan tatoo, scarification, burning of piercings. ( overigens zijn al deze methoden pijnlijk! Geloof me!)
De rest is echt tijdelijk. Nou kan je een piercing natuurlijk wel verwijderen als je dat wilt, dat wel.
Goede raad : vóór je iets permanents doet héél goed over nadenken! Zeker op een zichtbare plek als je pols!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
chirurgisch metaal onderhuids laten aanbrengen
zag het eens bij een allochtone vrouw onder haar huid boven haar ribbenkast, was wel apart