waar kun je steriele naalden kopen voor het verwijderen van gerstekorrels?

Ik hoef er dus geen 100 stuks, maar een paar naalden te hebben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
ik heb er toen eens 1 gekregen van mijn schoonheidsspecialiste

Antwoorden (2)

Degelijke zaken kan u best per stuk kopen in een apotheek.

Toegevoegd na 1 uur:
Degelijk moet dergelijk zijn !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou het je willen adviseren om het bij een schoonheisdsspecialiste raad te vragen. Die hebben daar een opleiding voor gedaan en kunnen jou het beste advies daarin geven. Je bent dan niet verplicht om daar een steriele naald te kopen, want die keus is dan natuurlijk aan jou.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou dit eerder aan iemand van de thuisverpleging vragen dan aan een schoonheidsspecialiste.
Trouwens een naald kan u zelf steriel maken door die in een vlammetje te houden en dan af te kuisen maar evengoed door die in alcohol het dompelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de meeste drogisterijen zijn ze ook te koop, ze zijn niet duur, dus waarom zou je zelf ermee gaan rommelen? Al klopt je tip wel daarom ook een plus. Prima antwoord. Een schoonheidsspecialist koopt ze bij speciale groothandels voor hun branche.
je kan dit bij een apotheek of wellicht via een schoonheids specialiste doen
in de groothandel gaan ze per 100 stuks