Is het mogelijk dat Odorex niet werkt bij mij?

Ik gebruik sinds kort Odorex Extra Dry depper. Ik heb de gebruiksaanwijzing gewoon gevolgd maar de volgende dag zweette ik gewoon weer. Ik las ook dat bij sommige mensen na het aanbrengen van Odorex de oksels gingen jeuken maar ik voelde helemaal niets.
Wat zou dit kunnen komen?

Toegevoegd na 14 minuten:
(Hoe zou dit kunnen komen)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit een vloeistof die je 2 a 3 maal per week voor het slapen gaan op moet brengen op schone oksels. Odorex dry is een echte aanrader. Je moet alleen niet van te voren je oksels scheren want dan krijg je enorme irritatie. Je brengt het bijvoorbeeld vrijdag avond aan op een schone oksel en dan spoel je het er zaterdag morgen weer uit onder de douche (of met washandje oid). Hierna kun je wél je oksels scheren. Echter verwacht je nu al gelijk resultaat, maar dit zal ongeveer na een week pas resultaat gaan geven. Bij de ene werkt het sneller dan bij een ander..... verschil zal er altijd blijven

Antwoorden (2)

Aan je profiel zie ik dat je man bent, en het product is voor vrouwen. Over het algemeen zweten mannen erger dus dit product zou je tekort kunnen doen.

Het kan ook helpen je oksels te scheren en Deo-rollers te gebruiken.
Persoonlijk gebruik ik "Nivea for Men Dry Impact 48h" en voorheen ook "Invisible 48h".
(invisible ben ik mee gestopt, als je gewoon even wacht met je shirt aantrekken tot het gedroogd is geeft het ook niet af)

Lang verhaal kort, blijf wel de mannelijke varianten gebruiken, en blijf verschillende te proberen. Mocht je toch vrouw zijn, wellicht overstappen naar een mannelijke deo?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben inderdaad een man, maar ik hoop niet dat het daarom niet werkt want dan heb ik het voor niets aangeschaft.
Het maakt niet uit dat je een man bent. Ik gebruik ook odorex extra dry deo. Ik breng het om de avond aan omdat het anders al is uitgewerkt. Jij kan het elke avond aanbrengen.
Wel merk ik dat hoe langer je de deo gebruikt dat het iets minder goed gaat werken. Maar dat heb ik met alle deo's.
Bij mij jeukte het eerst niet. Maar sinds een tijd wel, vooral als ik me heb geschoren.

Ik breng s'avonds als ik heb gedoucht odorex deo aan, de volgende ochtend was ik me weer en breng ik een normale deo aan.