Hoe krijg je de geur van een parfum uit een hervulbaar flesje?

Ik hou veel van parfum.
Ik heb een paar hervulbare, glazen flesjes met een verstuivertje die je er gewoon af kan draaien.
Maar als er 1tje leeg is en ik wil er een andere geur in doen, hoe krijg ik de andere geur er dan uit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Soda werkt vaak goed tegen geurtjes. Ik heb het zelf nog nooit met parfumflesjes geprobeerd maar wel tegen andere geuren. Leg ze een nachtje te weken in een bakje (warm) water met een handje soda en pomp ook wat sodawater door het verstuivertje heen. succes!
Rieneke1
10 jaar geleden
Idd soda, dat was ook mijn idee.

Het beste antwoord

Spoelen met alcohol van de drogist of apotheek.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
-