Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand welke ontharingscrême goed werkt?

ik wil mijn schaamhaar weg hebben, maar door het scheren krijg ik altijd veel last van rode bultjes en irritaties.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
720
Ritsuka
10 jaar geleden
Ontharingscreme mag je meestal niet op de schaamstreek gebruiken, dat irriteerd te veel.
Is trimmen geen optie? Gewoon met een tondeuze de boel een beetje korter houden. Staat ook netjes en is veel zachter voor je huid daar.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kies een ontharingscreme voor de gevoelige huid, Silx bijvoorbeeld, maar ook Veet heeft er een in het assortiment. Je kunt ook blijven scheren en na het scheren wat Sudocreme erop smeren, dat werkt desinfecterend, verkoelend, jeukstillend en hersteld de huid. Laat de ontharingscreme niet te lang zitten en lees de gebruiksaanwijzing goed, vergeet ook de allergietest niet te doen, zodat je zeker weet dat je geen irritatie krijgt van dit product. Als ook ontharingscreme niet de juiste oplossing voor je schijnt te zijn, dan kun je je bikinilijn eens laten harsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik had er ook een, maar ik kocht hem van de kruidvat. Daar hebben ze een hele goeie en het verwijdert alle haartjes! GEEN BULTEN GEEN LANGERE HAREN GEEN IRRITATIES! Stink alleen ff, maar na eenbeetje douchen niet meer. En de haren zijn pas na 4 weken weer echt helemaal terug. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding