Tretinoïne op de huid stimuleert de deling van de cellen van de bovenste huidlaag, waardoor oude cellen verdwijnen.

Toegevoegd na 49 seconden:
en zo dus een soort nieuwe huid krijgt die egaler en wellicht mooier is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De werkzame stof in Tretinoïne crème FNA is tretinoïne.

Tretinoïne op de huid stimuleert de deling van de cellen van de bovenste huidlaag, waardoor oude cellen verdwijnen.

Artsen schrijven dit middel voor bij acne, rode verkleuring van neuspunt en wangen (rosacea), onregelmatige bruine vlekken (hyperpigmentatie) en bij enkele andere huidaandoeningen.

http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Tretino%C3%AFne_cr%C3%A8me_FNA.aspx?mId=10704&rId=1412