Ik heb kroes haar , maar wil het graag als zayn malik wat moet ik doen?

ik bent getint , en vind zijn haar mooi dus wil het ook ! ik heb kroes haar maar wil het zo wat moet ik doen ?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt het misschien ontkrullen en daarna gewoon de zijkanten kort knippen en van boven een beetje stijlen en wat wax of gel in doen. Dan heb je direct het kapsel. Maar je moet er natuurlijk niet te veel gel of wax in doen.
Succes!:D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een veilige manier van straiten is de keratin behandeling. Een behandeling bezorgt tot maar liefst 5 maanden soepelheid, glans en gladheid. Zelfs in geval van zeer pluizig/weerbarstig haar. Met een uitzonderlijk anti pluis effect. Bij dit revolutionair verzorgingssysteem, met behulp van een speciale stijltang, wordt keratine diep in de schubbenlaag ingesloten. Het voorkomt tot 95% van het pluizen en ongewenst krullen van het haar, zelfs bij een hoge luchtvochtigheid. Het haar wordt soepel, glanzend en stijlvol. Het resultaat blijft 3 tot 5 maanden zichtbaar, afhankelijk van het haartype. De keratine straightening is een revolutionaire, totaal onschadelijke methode om je haren te ontkroezen, te verzachten en gladder te maken. Het vereist geen sterke chemicaliën maar enkel pure keratine die als een film om je haar en tussen je haarschubben zit. Is je haar golvend, overdreven omvangrijk (breedstaand) of gewoonweg onhandelbaar? Deze keratine behandeling maakt een einde aan dit alles! De kleinere keratine moleculen verbeteren de kwaliteit van de haren van binnenuit. De grotere moleculen zorgen er dan weer voor dat UV-straling, smog en rook geen schade aan je haren kunnen brengen. De keratine behandeling werkt ongeveer een 2 tot 4tal maanden, dit is geen permanente behandeling na verloop van tijd zal de oplossing verminderen. Je haren zullen dan terug zijn natuurlijke vorm aannemen. Het is dus niet zo dat het uitgroeid. Dit heeft te maken met het aantal wasbeurten. De keratinefilm lost dus na een tijdje op. Het haar zal echter zacht, glanzend en gezond blijven en des te meer je dit gebruikt zullen je haren er alleen maar op vooruitgaan. Je hebt trouwens praktisch geen stijltang meer nodig zodat je ook op deze manier schade aan je haren beperkt! Dus is je haar krullend, golvend en onhandelbaar en je wilt zorgeloze haren die zacht en glad zijn dan is deze keratine straightening beslist iets voor jou! De prijzen hiervoor zijn ongeveer: zeer fijn/weinig haar €129,50 normaal haar € 199,50 dik/veel haar € 249,50 zeer dik/veel haar € 299,50 Het geheim van een keratin behandeling zit hem in een uitgebalanceerd ingrediëntencomplex waar hoge concentraties keratine deel van uitmaken. Keratine is een eiwit, waarvan de moleculen de belangrijkste bouwstenen zijn voor de opbouw van de huid, nagels en ook haar. Een keratin behandeling doe je het beste bij een black hair kapper, ondere andere bij Kapsalon Mouna in Den Haag.
Verder in reactie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt natuurlijk ook kiezen voor chemische styling, of stijltang, beide zijn erg slecht voor het haar, ze onttrekken vocht uit je haar en beschadigen je haar daardoor enorm. Ik heb geen idee wie Zayn Malik is, of hoe zij eruit ziet, maar uit de naam maak ik op dat het om kroeshaar gaat. Verder kun je het knippen ook het beste overlaten aan een black hair kapper, die kunnen jouw type haar beter modelleren dan de Europese kappers, in de grotere steden zijn die wel te vinden. Neem een plaatje mee als voorbeeld, dan kan de kapper beoordelen of dat kapsel ook bij jou past. Laat je goed adviseren.