Kun je een Tattoo van je gezicht laten verwijderen?

Kun je een Tattoo die er zo uitziet op je gezicht nog verwijderen: http://prankster.nl/dit-zijn-leden-van-de-ik-heb-spijt-van-deze-tattoo-op-mijn-gezicht-club/

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja maar je blijft altijd een lidteken houden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan in de meeste gevallen wel, tattoos in het gezicht zijn makkelijker te verwijderen omdat deze boven het hart zitten, daar is de doorbloeding beter. Zwarte tattoos zijn het beste te verwijderen. Dat kan het beste met een laser, omdat dat de minste schade aan de huid veroorzaakt, dit is niet pijnloos en kost ongeveer 1500 euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is zeker weg te laseren. Ik zou even via google zoeken naar een huidtherapeut in de buurt die kan meer vertellen hoe het laseren gaat en over het mogelijke resultaat.

Laat je nooit behandelen bij een niet gespecialiseerde en niet erkend bedrijf dat jou een goedkope oplossing aanbiedt!