Kaal plekje op hoofd, hoe laat ik hier haar groeien?

Ik heb sinds ik me kan herinneren een kaal plekje van ~2 cm (diameter) aan de zijkant van m'n hoofd. Hier groeit nooit haar, als ik wat langer haar heb dan zie je dat kale plekje niet, maar ik wil in de zomer graag kort haar hebben. Hoe kan ik hier haar laten groeien?

PS: Ik heb dat dit 'Alopecia areata' zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

dat plekje zal kaal blijven. enige oplossing zou haarinplantatie kunnen zijn, maar dat is een hoop gedoe, grote investering en zonder resultaatgarantie.

Toegevoegd na 2 minuten:
het zou alopecia areata kunnen zijn, maar meer waarschijnlijk is dat je op jonge leeftijd een wond op je hoofd hebt gehad, waardoor je daar littekenweefsel hebt gekregen. hier groeit vervolgens ook geen haar meer.

in littekenweefsel kun je overigens ook geen haartransplantatie krijgen
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Wel duur hoor, voor zo'n klein plekje.