Ik heb mijn wenkbrauwen geharst en mijn huid is nu erg rood en er komen bultjes! Wat moet ik doen?!

Ik heb een nieuw wenkbrauw hars uitgeprobeerd en het bleek dus dat ik alergisch ben voor dit! wat moet ik doen?
mijn huid is nu rood en het jeukt heeeel erg :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

Na het waxen of harsen voelt de huid vaak gevoelig aan. Meestal wordt de huid rood of verschijnen er rode bultjes na het waxen of harsen. Om dit tegen te gaan, kun je met een ijsblokje (eventueel in een washandje als je het te koud vindt) langs de onthaarde huid wrijven. De huid voelt hierdoor minder gevoelig aan en roodheid zal sneller verdwijnen. Soms zitten er in de verpakking speciale behandeldoekjes voor na het ontharen. Maak hier altijd gebruik van! Daarna kan je de huid insmeren met een kalmerende gel of crème op basis van Aloë Vera, komkommer of rozenwater.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Super bedankt!!!