Weet iemand een site of winkel waar je wonderolie kan kopen?

Wonderolie ook wel ricinusolie of castorolie genoemd kan je opzich wel op veel site's kopen. Maar ik zoek nu een site waar het niet al te duur is en die wel betrouwbaar is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Ga de stad in en zoek een reformhuis of natuurdrogist. Ken je niet iemand in de omgeving die je er een kan aanbevelen?

Antwoorden (1)

Wonderolie, ricinusolie of castorolie is een plantaardige olie die in Nederland vooral bekend is als laxeermiddel en die vrij te verkrijgen is bij de drogisterij.

Dus doe niet moeilijk met een site maar ga naar een drogisterij of reformzaak, de Etos heeft het ook gewoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ohh okee bedankt, weet je ook of het bij de DA is want dan kan ik gewoon naar het dorp. anders moet ik ff naar de stad
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vrijwel zeker heeft een DA het ook maar ik zou ze even bellen voor je op de fiets stapt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
DA verkoopt het ook , in glazen flesjes, van Tendo als ik het goed heb.