Wat doen de kappers als de bovenkant van je haar te licht geverfd is?

Ik heb drie dagen geleden mijn haar laten verven maar de bovenkant van me haar is licht geworden (oranje/ roodachtig) terwijl de rest lichtbruin is. Moeten ze het dan opnieuw verven of doen ze een bepaald spul in je haar

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kappers pigmenteren dan dat stuk voor en kleuren indien mogelijk alleen het stukje waar jij je klacht over hebt. Het kan ook dat de kapper besluit alleen een stukje voor te pigmenteren en dan over het hele haar een nieuwe kleurlaag aanbrengen, waar jouw kapper in dit geval voor kiest, dat moet de kapper bepalen. Het voorpigmenteren gebeurd alleen indien dat nodig is.