Wat voor haarstyling spullen zij er allemaal en wat voor effect geven ze? (mannen)

als het om zulke dingen gaat dan weet ik niks ;p

Toegevoegd na 12 minuten:
Wat moet je gebruiken om aan zo'n effect te komen als op de foto? :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wax een vettig product, maar je kunt er wel de hele dag door je haar weer, of anders in model brengen. Geeft een glanzend effect.
Mousse een product dat vaak wel hard word.
Gel ook een hard wordend product.
Klei dat blijft soepel en zorgt voor een mat effect.
Wet look gel, deze is vetter dan gewone gel, wordt ook niet hard. Geeft het nat-haar effect.
Hairspray, bedoeld om je haar na het stylen in vorm te houden.
Laat je adviseren over het product dat aan je wensen voldoet, er zijn nog meer mogelijkheden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Er is geen verschil tussen haar styling producten voor mannen en vrouwen, het enige verschil is dat de verpakkingen anders zijn en dat er for men op vermeld staat, verder kan de geur aangepast zijn, maar dit is niet altijd het geval.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan je helaas geen advies geven, over het product dat op de foto gebruikt, of voor dit model geschikt is, omdat ik de foto niet kan zien, als je het omschrijft, wil ik dat wel proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het likt net op gel, maar dan is het niet vet en nat, lijkt net droog te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het niet glimt dan zou je het zo kunnen krijgen met een klei of mud, als het wel glimt, dan kan het een wax zijn, breng deze producten aan door een klein beetje in je hand te doen, dit door beide handen wrijven en vervolgens met de vlakke hand, en eventueel je vingers door je haar doen, probeer zo min mogelijk te gebruiken, gel is ook niet vet en laat je haar hard worden, ook daar dus zuinig mee. Alle producten die hard worden na droging, moet en kun je 's avonds voor het slapen gaan uitborstelen, de niet hard wordende producten moet je echt uitwassen. Een goed kapsel begint met een goed geknipte coupe.
Op de foto zit er geen gel in het haar of heel weinig en fixing spray .Beetje gel zodat het goed omhoog staat en dan fixeren met haarlak. Taft spray extra strong houd het goed omhoog