Waarom krijg ik inneens weer vet haar?overgang?

Als puber had ik vaak vet haar en vette huid,nu ben ik vrouw van 43 heb ik inneens binnen 2 weken weer baggervet haar,ik heb een mirena spiraal ,zou de overgang gaan werken?en nog belangrijker is dit blijvend dat vette haar.?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.3K

Antwoorden (1)

Het kan te maken hebben met je hormonen, talg wordt ook aangemaakt onder invloed van hormonen, bij de overgang veranderen je hormonen, je haar kan er vet, maar ook juist droog van worden, maar dat kan ook een andere oorzaak zijn, als het aan de overgang ligt, veranderd je haar weer als dat voorbij is, ga er desnoods even mee naar je huisarts.