Natuurlijke haarverf na reguliere verf mogelijk?

Ik ben bang dat mijn haar afbreekt of dat ik eczeem krijg maar wil graag overstappen op natuurlijk kleuren omdat mijn xl lange haar elke keer zo'n klap krijgt van verf.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja mogelijk , maar het kan niet lichter doe eerst de uitgroei , als test . Of bij een hoog grijs percentage werkt het ook niet . Kleur anders de uitgroei , met de kleur die je gewend bent , dan wordt het maar een keer echt geverfd , de lengten en de punten gebruik je of een ander product (dat zgn natuur product , of een tip gebruik restant verf product alleen de laatste 5 minuten en evt verdund met warm water . Dus het zgn niet natuurlijke product . Bij een goede kapper kleuren ze ook niet constant je hele haar , of zetten het ook niet in een x in . Was je haar voor een kleur behandeling liefst 2 dagen niet , zodat de hoofd huid z'n natuurlijke beschermlaag heeft . En problemen worden voorkomen . Moderne kleur producten leveren bijna geen problemen qua allergie , zeker die bij de kapper gebruikt worden .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100