Wat kun je doen tegen pluishaar?

Hi,
Ik heb erg last van pluishaar. Nouja, het is heel erg droog, en het krult erg en daardoor lijkt het op stro. Ik vind het zelf heel irritant, want het lijkt dan alsof ik super veel haar heb....of het is zo;) Wat kun je het beste doen tegen stro/pluishaar?

Xxx. van Mij

Ps. op de foto zie je mijn haar;)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een iets duurdere maar wel goede oplossing: John Frieda Frizz-Ease Smooth Start Shampoo is een milde shampoo tegen pluizend haar. Deze Smooth Start Shampoo zorgt dat je de dag goed begint, zonder pluizend haar. Deze shampoo hydrateert het droge haar tot in de vezel, zodat je haar beschermt is tegen pluizen. Deze shampoo is verrijkt met "Frizz-mending complex". Dit complex heeft speciale hydraterende en pluis-bestrijdende bestanddelen. De Frizz-Ease-lijn van John Frieda voorkomt onhandelbaar, weerbarstig haar dat pluist. Het resultaat is superglad en schitterend glanzend haar. De krachtige formule met niet-beschadigend siliconen mengsel verrijkt met algenextracten en zijdeproteïne staat garant voor een perfect resultaat. We raden aan om de gehele Frizz-Ease-lijn te gebruiken voor het beste resultaat. Zorg ook dat je voldoende drinkt en gezond eet.

De Andrélon ´´perfecte krul´´ lijkt me super geschikt voor jou haar. Het is een pompflesje en ziet er wit met paars uit. Toen ik nog krullen had werkte het bij mij erg goed tegen de pluis. Ik geloof dat het maar een paar euro kost.

Biosilk silk therapy van Farouk. Duur, maar je hebt er maar een klein beetje van nodig.

Moroccan oil! Werkt geweldig! Gaat je haar ook van glanzen maar wordt niet vet.

Eet voldoende vit. B. Droog haar bestrijd je het best door je hoofdhuid van binnenuit te voeden. Terwijl je gezond haar laat groeien kun je beter niet borstelen met een haren borstel. Pinnen of houten kam zijn beter.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100