Wat kun je doen tegen pluishaar?

Hi,
Ik heb erg last van pluishaar. Nouja, het is heel erg droog, en het krult erg en daardoor lijkt het op stro. Ik vind het zelf heel irritant, want het lijkt dan alsof ik super veel haar heb....of het is zo;) Wat kun je het beste doen tegen stro/pluishaar?

Xxx. van Mij

Ps. op de foto zie je mijn haar;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien helpt dit: http://www.leerwiki.nl/Wat_te_doen_tegen_pluishaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat gebruik je nu? Gebruik je na het wassen crèmespoeling? En gebruik je wel eens wax? Dat is wat vettiger en daat gaat het ook nog eens van glanzen.

Het beste antwoord

Een iets duurdere maar wel goede oplossing:
John Frieda Frizz-Ease Smooth Start Shampoo is een milde shampoo tegen pluizend haar. Deze Smooth Start Shampoo zorgt dat je de dag goed begint, zonder pluizend haar. Deze shampoo hydrateert het droge haar tot in de vezel, zodat je haar beschermt is tegen pluizen. Deze shampoo is verrijkt met "Frizz-mending complex". Dit complex heeft speciale hydraterende en pluis-bestrijdende bestanddelen. De Frizz-Ease-lijn van John Frieda voorkomt onhandelbaar, weerbarstig haar dat pluist. Het resultaat is superglad en schitterend glanzend haar. De krachtige formule met niet-beschadigend siliconen mengsel verrijkt met algenextracten en zijdeproteïne staat garant voor een perfect resultaat. We raden aan om de gehele Frizz-Ease-lijn te gebruiken voor het beste resultaat.
Zorg ook dat je voldoende drinkt en gezond eet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het product zal wellicht werken, maar de term 'hydraterend' vind ik altijd zo ongepast. Hydrateren betekend water toevoegen. Vocht droogt uit en maakt het alleen nog maar pluiziger (werkt misschien voor even, maar daarna zal het erger worden). Nogmaals, met het product is waarschijnlijk niets mis, de term is alleen niet erg gepast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja deze is erg aan te bevelen! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, Pils je hebt gelijk, hydrateren betekend in het goed nederlands water of vocht toevoegen, in de cosmetica wordt er echter mee bedoeld, de vochthuishouding op peil houden, in balans. En ja, J3nn2, ook ik ben zeer tevreden over de producten van John Frieda :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt,

Andere antwoorden (4)

De Andrélon ´´perfecte krul´´ lijkt me super geschikt voor jou haar. Het is een pompflesje en ziet er wit met paars uit. Toen ik nog krullen had werkte het bij mij erg goed tegen de pluis. Ik geloof dat het maar een paar euro kost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bagger spul... Doet niets voor krullen. Ik gebruik het nu als conditioner.
Biosilk silk therapy van Farouk. Duur, maar je hebt er maar een klein beetje van nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moroccan oil! Werkt geweldig! Gaat je haar ook van glanzen maar wordt niet vet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eet voldoende vit. B. Droog haar bestrijd je het best door je hoofdhuid van binnenuit te voeden. Terwijl je gezond haar laat groeien kun je beter niet borstelen met een haren borstel. Pinnen of houten kam zijn beter.