Kan ik mijn haar dip dyen?

Ik heb zwart haar. Ik wilde mijn haar paars dip dyen en eerst bleken, maar de verkoper zei dat dat niet hoefde als ik een bepaalde verf zou gebruiken. Ik heb die verf gekocht en het werd nóg donkerder, maar niet paars ofzo. Het is geen permanente verf, maar kleurspoeling. Het zit er wel 30 wasbeurten in... Maar nu wil ik mijn haar turquoise dip dyen. Als ik het bleek, worden mijn puntjes dan paars? En wat gebeurt er als je turquoise verf over het paarse doet? Sorry voor het hele verhaal..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
paars moet je na 2-3 wasbeurten al bijwerken, dan is het al grijs geworden

Antwoorden (3)

Eerst wat voor bleken !! Een ietsje lichter dan je wil en dan je paars pf ? Er over heen en dat laatste hoeft geen verf te zijn maar kan ook een spoeling zijn . Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eerst je haar bleken, niet al het haar, maar alleen waar je de paarse of turquoise kleur wilt hebben. Na het bleken doe je de kleur erin.
Wat er gebeurt als je turquoise over paars heen doet? Dan pakt het gewoon niet goed uit (dat heb ik een keer meegemaakt bij iemand), als je echt die kleur wilt, eerst bleken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja eerst bleken op de plek waar je het wil hebben. Het ligt er ook wel aan wat voor verf je gaat gebruiken, bij Manic Panic hoef je niet perse te bleken maar ik denk dat he die verf ook niet hebt (is Amerikaans)

Zelf Dip-Dye ik me haar al heel lang. Ik heb alle kleuren van de regenboog al in me haar gehad maar, ik heb ook heel licht blond haar. Mijn zus heeft donkerbruin haar en ze had er ook paars in gedaan maar dan zie je alleen een paarse gloed. Dus om een lang verhaal kort te maken, bleken op de plem waar je het wilt is het beste,

groetjess SharzPindi