Waar kan ik zo'n pop kopen voor je haren te leren vlechten,..?

Ik wil graag speciale vlechtjes kunnen maar dan zou ik zo'n pop moeten hebben? waar zou ik dien eventueel kunnen kopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

het ligt er aan of je echt haar wil of nep haar.
voor echt haar zou je even op markplaats kunnen kijken. het voordeel van echt haar is dat het beter werkt op mensen als je het op zo'n kop heb geleerd. het nadeel is dat het opdroog haar niet werkt, je het moet wassen anders kan het gaan stinken en er kunnen luizen een paar uur in blijven leven.
voor nep haar kun je gewoon een speelgoedwingel inlopen. het voordeel hier van is dat het minder zorg vraagt met schoonhouden en dergelijken. het nadeel is dat ik het persoonlijk niet lekker vind werken omdat het te stug is.

je moet maar even rondneuzen op internet en dan vind je hopelijk de beste pop voor jouw wensen en prijsklasse

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

speelgoedwinkel zoals intertoys of bart smit
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar hebben ze alleen poppen met nep haar en daar is amper goed mee te leren vlechten. TS: Je kunt vragen bij een willekeurige kapper of zij er 1 voor je bij de kappersgroothandel willen bestellen. Of navragen bij een kappersschool.
Bij de kappers groot handel !waar woon je? Google even iets in je buurt . Wil je goedkoop ? Iedere leerling kapster heeft er wel een paar dus gewoon even een paar kappers bellen of misschien een kappers school maar pas op die zijn soms € succes