Wie weet een bedrijf voor verpakkingsmateriaal voor gezichtsmaskers?

Ik ben op zoek naar een bedrijf ( het liefst online ) die verpakkingen heeft voor gezichtsmaskers. Geen potjes of tubes maar zakjes. Ik heb geen idee of de maskers ( die ik zelf maak ) dan naar dat bedrijf moet, of dat ik het er zelf in moet doen? Op internet staan een aantal bedrijven die verpakkingsmateriaal hebben, enkel moet je dan gelijk een grote hoeveelheid afnemen. Wie weet een bedrijf die dit heeft ( het liefst ook bedrukt ) waar ik ook kleine hoeveelheden kan afnemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je hebt het goed gezien ; makers en andere cremes die in foliezakjes worden verpakt, worden daar in de fabriek in gedaan. En in zulke gigantische hoeveelheden, dat een kleine hoeveelheid eigen maaksel daar niet eens de bodem van de ketel nat maakt ; machinaal verpakken is dus eigenlijk geen optie. Je praat over duizenden liters en tienduizenden stuks.

De rollen folie waarvan de gevulde zakjes gemaakt worden, worden - eveneens in gigantische hoeveelheden - bedrukt veelal uit het buitenland) geleverd.

Wellicht kun je een tube overwegen ; die kun je leeg kopen, zelf vrij eenvoudig met de hand of met een klein apparaatje vullen en sluiten.
Voor zakjes zou je eigenlijk uitsluitend kunnen uitwijken naar plastic zakjes met ziplock, waar je een - zelf te drukken - sticker op kunt plakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je enige optie om het te verpakken in potjes, al zullen deze in kleine oplage duur zijn(een echt mooie pot moet je per 1000 al snel op 4,50 per stuk rekenenen. Dit is heel normaal hoor, de pot van bijv. oil of olaz kost ook minimaal 10 x de prijs van de inhoud.