Hoe breng je losse glitters aan?

Het zijn losse glitters, ze zitten in een buisje.
Ik wil gwn een beetje op me gezicht.
Dat doe ik altijd met een groep vrienden als we uit gaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12.5K
Amadea
11 jaar geleden
Als jij dat altijd al doet, waarom weet je dan niet hóe?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
omdat het altijd mislukt en alles op 1 plek komt te zitten waardoor je een vlek krijgt

Antwoorden (5)

Gewoon een kwastje in het buisje doen en dan kan je de glitter met de kwast op je gezicht doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar het is echt een heel dun buistje, maar een paar mm.
Doe een klein beetje water verspreid op je gezicht en dan doe je er glitters op, ik denk dat 't dan wel blijft plakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaat speciale gel van 'you&eye', daarmee blijven losse glitters goed plakken.
Als je de glitters als eyeliner gebruikt, maar dat vermoed ik niet, dan kun je ze aanbrengen nádat je vloeibare eyeliner hebt opgebracht.
Wat ik zelf ook nog vaak doe, dat ik mn foundation wat dikker aanbreng op een bepaalde plek en dat ik de glitters daar dan 'in' dep.

Ps: als het hobbyglitters zijn, moet je oppassen met het gebruik ervan rond je ogen; ze kunnen uit miniscule glasdeeltjes bestaan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bodylotion smeren op de plek waar je glitters wil en dan met een kwastje of wattenstaafje aanbrengen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik glitters nooit los, ze vliegen alla kanten op, vooral bij sporten waar je ze bij wedstrijden wel moet dragen. Voor glitters gebruik ik altijd 2way gel van Make-up Studio, dit is hier speciaal voor gemaakt. Glitters blijven erg goed zitten.

http://www.visagiepro.nl/100-Glitters/Make-up-Studio-2-Way-Gel.html

Je kunt ook een eyeliner maken met glitters (of oogschaduw) hiervoor gebruik ik Seal-it Van Make-up Studio. Eerst de glitters en Seal-it mengen op je handpalm en vervolgens breng je het met een eyeliner penseel op.

http://www.visagiepro.nl/73-Ogen/99-Oogschaduw/Make-up-Studio-Seal-It-20-ml.html

Let op: gebruik altijd cosmetische glitters! Glitters voor Body tattoo's en dergelijke mag je niet rondom de ogen gebruiken.